martes, 2 de xuño de 2020

HOBBIES PARA NON ABURRIRNOS!

Aquí temos algunha idea divertida para pasar o tempo. Mirade que historias nos traen hoxe Paula, Sara e Olympia, alguén máis se anima a compartir as súas?
PAULA
Como xa sabemos, Sppinna é un ser moi hóstil e, por esa razón, como non lle gustan os seres vivos, nin  animais nin plantas,  o seu “Hobbie” é arrincar flores.

Todos os días, cando sae da súa cova, vai buscando novas flores para destrozalas e que non queden a súa vista.
Cada vez ten que ir máis lonxe porque apenas quedan flores na zona onde ela vive.

As flores que arrinca vainas amontoando e  arrodeas coas súas espiñas para convertelas en cinzas,  sen que quede rastro delas.
SARA
O outro día a miña nai comproume unha rá e a chamei Croac. Era unha 
 rá súper bonita, un chisco máis bonita que esta pero parécese moito.

 

Gústame xogar con ela, metela no estanque… pero o que máis me gusta é levala a pasear cunha correa pola rúa. (Que quede claro que isto é unha historia porque a min as rás, sapos… danme un pouco de repelús)

QUE CONTENTA ESTOU COA MIÑA RÁ !!!!!! 

OLYMPIA

HISTORIA: Pasear a un gato 

O outro día quería ir á rúa, pero só podían saír persoas que tiñan que ir a mercar, a levar comida aos maiores ou para pasear á súa mascota. Eu teño unha mascota e unha gatiña que ten un ano e chámase Coco. Entón ocurríuseme unha idea, ía ir a pasear a Coco. Ela ten un arnés especial para gatos pero fai moito que non o utilizaba, pero eu collín o arnés e púxenllo. Como estaba acostumada a estar libre non lle fixo moita gracia e intentaba quitalo, pero eu collín unha das súas chuches favoritas, o chourizo, e dinlle un pouquiño. Cando xa estaba máis tranquila collina no colo e baixei á rúa, xa ves, Coco alucinando con todo o que vía, tíñalle medo aos coches, ás persoas… A todo menos aos cans grandes, cando pasaba o dono co seu can ou a súa cadela Coco quería xogar, entón o can púxose a xogar con ela e por un pelo casi lle morde. Os cans non o fan con mala intención, pero ao xogar fan dano sen quierer. Entón cada vez que pasaba por un can ou unha cadela tiña que collela no colo. 

Ningún comentario: