No nome da materia tedes o enlace ao documento en pdf, por si vos é máis cómodo.
MATEMÁTICAS
Cálculo
de probabilidades
La
probabilidad mide la posibilidad de que un suceso ocurra.
Para
calcular probabilidades:
Si queremos expresarlo en porcentaje, solo tenemos que multiplicar el resultado por 100.
Para practicar:
· Para seguir repasando podéis leer la página 156 y
hacer los ejercicios 27, 28, 29, 30, 31, 33, 35 y 36 del libro de texto.
· Y de la página 159 los ejercicios del 1 al 7.
LENGUA CASTELLANA- Ejercicios 1 y 2 del libro de texto, página 133.
LINGUA GALEGA
COMPRENSIÓN LECTORA
Fora despois
de xantar, a iso das catro, cando Laura decidira saír da súa casa, alonxarse
dos libros e dos traballos, e baixar ata o parque. E alí estaba agora, cos ollos
entrecerrados, sen pensar en nada, sentindo na cara o aire fresco e o sol
morno, que era coma un aloumiño no corpo. Así, quieta, no parque case
solitario, sentía que todo volvía a estar ben. Da súa cabeza desaparecían os
exames, e os libros, e as notas; e a discusión coa súa nai; e os problemas con
Milena; e a obsesión por Miguel. Todo estaba mellor que pola noite, cando se
apagaba a luz e parecía que de repente se acumulaban as pantasmas, as
preocupacións, os problemas...
Agustín Fernández Paz:
Rapazas, Edicións Xerais.
a) Onde ten
lugar esta historia? En que momento do día?
b) Como se sentía a
nena nese lugar?
c) Había moita xente?
d) Que datos coñecemos
sobre o tempo que ía?
2. Continúa a historia.
3. Pon unha A (voz activa) ou unha P (voz pasiva) ao lado de cada oración:
– Laura olvidou as
súas preocupacións. ……………….
– O libro Rapazas foi
escrito por Agustín Fernández Paz. ……………….
– Laura fixo esa mañá
o exame de Inglés. ……………….
– Os problemas foron
resoltos por Laura. ……………….
– Ela leu un libro. ……………….
l Agora, transforma aquelas que estaban en voz
activa a voz pasiva.
4. Completa as seguintes palabras con b ou con v:
……urla ……arrer
camiña……a a……ó
mó……il ……urro
conser……ar
……aleiro
ser……ir mara……illa
su……director
……isneto
gra……ata gara……anzo
……eira ……ermello
5. Pasa estes textos a estilo indirecto:
·
Tania
preguntou: «Onde está a miña mochila?».
·
O pai
díxolle: «Ten coidado».
- Ler e facer esquemas de:
- A corrente eléctrica e o magnetismo (páx. 112)
- Os efectos da corrente elécrrica (páx. 113)
- Exercicios da páxina 113.
CIENCIAS SOCIAIS
- Como xa sabedes moito dos reis e raíñas de España do século XIX, imos facer:
- Exercicios da páxina 99.
8 comentarios:
Soy Noelia.El 1 y 2 de lengua son las imágenes que pusiste?
¡Hola Noelia! Se me olvidó poner la página que es (133), ahora mismo lo corrijo.
¡Muchas gracias por avisarme!
Gracias profe,yo iba a preguntar lo mismo.
ANDREA
Moitas grazas por avisar! Da gusto saber que estades ao outro lado da pantalla!
Hola profe,cuando vas a poner mas deberes ?? El jueves o viernes?
Es para organizar mi horario.
Un saludo. ANDREA
Hola Andrea! A ver si mañana los puedo subir ya, para que podáis organizaros mejor. Ya acabaste todo?
Hola profe soy Andrea no todavía no acabe todo me queda un poco pero te explico yo tengo un horario y cada día pongo lo que tengo que hacer por la mañana y por la tarde entonces así me organizo todos los días lo que tengo que hace.(me queda natu y Lingua.
Me parece muy buena idea que sigas un horario cada día, lo tienes muy bien organizado y llevas el trabajo al día. Sigue trabajando así. ¡Mucho ánimo!
Publicar un comentario